יום רביעי, 1 בפברואר 2012

אוכל רוסי


אוכל רוסי

4 תגובות:

  1. היי,
    אני לא רואה כלום בפוסט הזה - זאת בעיה בפדפן שלי ?
    תודה

    השבמחק
    תשובות
    1. שלום וברכה!
      המדור הזה בינתיים ריק בבלוג הזה. למעשה זהו בלוג חדש אליו אני מעתיקה את הישן והמוכר ב"תפוז".
      אז בינתיים את יכולה לראות כאן את כל המתכונים שלי של האוכל הרוסי:
      http://www.tapuz.co.il/blog/net/ViewEntry.aspx?EntryId=1752228

      בברכה,
      נטי

      מחק
  2. היי!!!
    עשיתי כבר את כול המתכונים של האוכל הרוסי שלך והם מדהימים אני ממש אוהבת את הבלוג שלך !!
    רצית לדעת מתי תוסיפי עוד מתכונים לקטגורית האוכל הרוסי??

    השבמחק
    תשובות
    1. איזה כיף לשמוע!! :-)

      בינתיים מחכים המון המון מתכונים ותמונות של כל מיני מאכלים שטרם הספקתי לעדכן, אבל כנראה שמאוד בקרוב אכין מרק סלק קר (סבקולניק - SVEKOLNIK) גם הוא מרפרטואר של האוכל הרוסי. זהו מרק מאוד מאוד קליל ומרענן בקייץ כך שאין ספק שתאהבי.

      אבל אולי יש משהו ספציפי שהיית רוצה? אם יש לך איזה מאכל ששמעת עליו או אכלת ולא יודעת לשחזר, תגידי ואנסה לחפש, לבצע ולעדכן :-)

      בעיקרון כמובן שיהיו עוד מתכונים מהמטבח הרוסי, רק לא יודעת מתי, ולו משום שהמון מתכונים טרם קיבלו במה, אפילו כאלה שהכנתי כבר לפני שנה...

      תודה על הביקור,
      שיהיה המשך ערב נעים ושבת שלום!
      נטי

      מחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...