יום שישי, 4 ביולי 2014

קוסקוס עם ירקות



קוסקוס עם ירקות זה לא הקוסקוס הקלאסי עם מרק ירקות שדורש השקעת זמן וסבלנות. זהו קוסקוס עם ירקות מוחמצים וקישואים בטמפורה (ובכלל כל הירקות שבא לכם). האמת, אני אפילו לא יכולה לקרוא לזה "מתכון" כי בסך הכל הרעיון כאן זה מרכיב עיקרי כלשהו (קוסקוס, אורז, פתיתים, כוסמת, קינואה) ותוספת קלילה בעלת טעם מגרה (אבל לא סתם סלט קצוץ).



קישואים בטמפורה:
150 מ"ל מיים קרים מאוד
50 מ"ל וודקה
1 חלמון
50 גרם קמח
50 גרם קמח אורז
1/2 כפית מלח
1/2 כפית סוכר

4 קישואים
שמן לטיגון עמוק

הכנה:
1. בקערה גדולה מערבבים קמח עם קמח אורז, מלח וסוכר.

2. מיים קרים (מי קרח – מים עם קרחונים) מערבבים עם וודקה.

3. שופכים את המיים עם הוודקה לתוך קערת הקמח ומוסיפים חלמון.
מערבבים את הכל לקבלת עיסה אחידה.

4. מחממים את השמן בסיר ל-220 מעלות C.
שוטפים ומנגבים את הקישואים. פורסים לטבעות בעובי כ-1 ס"מ.
טובלים את טבעות הקישואים בבלילת טמפורה ומורידים לשמן. מטגנים עד שמזהיבים קלות.

5. מכינים קוסקוס מהיר הכנה (אני אוהבת דק) לפי הוראות היצרן. מסדרים על הצלחת קוסקוס, ירקות  וקישואים.

הערות שוליים: זאת אחת מהארוחות המהירות שאני נוהגת להכין בין רגע. אני תמיד מתלבטת האם יש צורך במתכונים קלים ופשוטים ולאחרונה אני מקבלת פניות מהקוראים ששואלים  מה ניתן להכין מהר וטעים. אז אני מבינה שאכן יש ביקוש גם לדברים כאלה.

בתיאבון!




נטי

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...