יום שבת, 14 בנובמבר 2015

משקה שוקולד בננה וקינמון




מתכוננים לחורף? אני כן. ובכלל, אני מתחילה להתכונן לחורף כבר עם היום הראשון של האביב. חורף בשבילי זה סיוט מתמשך וכל הקיץ אני טרודה במחשבות שבעוד מספר חודשים שוב יבוא החורף. בחורף קר, רטוב, אפור, מדכא, מגעיל, חשוך ואני מחפשת דרכים לחמם ולהמתיק את הימים, ויותר נכון את הערבים. מבחינתי כבר נכנסנו לימים וערבים קודרים ועצובים (וואו, איזו פסימית אני נשמעת אפילו לעצמי חחחח. שונאתתתתת חורף!). בחורף אני שותה המון המון תה חם (אשר גם מספיק להתקרר עוד לפני שאני מסיימת את הכוס), ושוקולטה סמיכה, חמה-חמה ומתוקה. הפעם חשבתי על גוון קל ושילוב טעים. המשקה שלי יצא כל כך טעים, שלא יכולתי לפספס הזדמנות לספר על מה ששתיתי בערב והצטערתי שהכנתי לי רק כוס אחת.

מרכיבים (ל-2 מנות):
2 כוסות חלב
2 בננות
80 גר` שוקולד מריר
2 מקלות קינמון

הכנה:
1. לקלף בננות מקליפתם. לחתוך לטבעות.

2. לקצוץ דק שוקולד או לגרד בפומפייה עבה.

3. לתוך סיר למזוג את החלב, להוסיף בננות ושוקולד. להביא לרתיחה על אש בינונית תוך כדי ערבוב מתמיד. לכבות את האש.

4. להקציף בבלנדר או בעזרת מיקסר ידני או בעזרת בלנדר מוט עד שכל הבננות מתפרקות. למזוג לכוסות ולהוסיף מקל קינמון לכל כוס.

חוויות ומסקנות: טעם גן עדן! המשקה יוצא מתוק בעזרת הבננות והשוקולד בלי הוספת גרגר סוכר אחד.
מי שמעוניין ב"משחקים של מבוגרים" מוזמן להוסיף לכל כוס כף ליקר שוקולד.

לרוויה!






נטי

2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...