יום שלישי, 4 באוקטובר 2016

סדנא חדשה באמנות קולינארית – סדנת קינוחי ראווה!




כשהבטן מתחילה להתרוקן ממאכלי החג ומכל הקינוחים המפוארים שאכלנו בשלושת הימים הללו, אני מתרגשת יותר מתמיד להודיע על פתיחתה של סדנא מטורפת חדשה! וזאת סדנת קינוחי ראווה J ולמה אני כל כך מתרגשת? כי בסדנא הזאת אני מארחת את אחותי התאומה, תותחית אמתית בקינוחים מפוארים!! את סדנת קינוחי ראווה תעביר לא אחרת מאשר אחותי ואני רק אשמש לה כלי עזר. לאחותי אירנה יש ניסיון רב שנים בהכנת קינוחים מורכבים, מיוחדים, מפוארים וטעימים להפליא, ואני חושבת שמספיק לה לשמור את כל הסודות לעצמה וכעת אני מזמינה אותה להדריך סדנאות במטבחי האישי ולחשוף לפנינו את כל סודות ההצלחה שלה באפייה.

הסדרה הראשונה של סדנאות קינוחי ראווה תעבור בביתי בחוה"מ סוכות. כמות הסדנאות מוגבלת כמו כן גם כמות המשתתפים. הסדנאות יערכו יומיים או שלושה בסך הכל, כאשר כמות המשתתפים תחל מ-5 ותגיע מקסימום ל-10 בכל סדנא. הסדנאות הינן סדנאות הדגמה משמע אתם צופים, רושמים ומשתתפים חלקית, וכמובן מקבלים מתכונים מפורטים מודפסים שכל מה שנכין ביחד. בסיום הסדנא נאכל את הקינוחים המקסימים שנכין ונשתדל שיהיה לכם גם מה לקחת הביתה להשוויץ.
אורך הסדנא 4 שעות, עלות הסדנא 300 ₪ למשתתף.
תאריך מדויק לסדנאות יימסר בהמשך.

המעוניינים מוזמנים ליצור עמי קשר כאן בבלוג, או במייל, או בעמוד הפייסבוק שלי:


אני מציגה לפניכם חלק מהקינוחים כאן בבלוג, את היתר תוכלו לראות בעמוד הפייסבוק של אמנות קולינארית.

נשמח לראותכם בחוה"מ סוכות!

בברכת שנה טובה וחתימה טובה,
נטי ואירנה






אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...